1 januari 2008 ben ik mijn eigen bedrijf gestart. Hiervoor heb ik 7 jaar ervaring opgedaan bij een erkend installateur. Sinds maart 2008 ben ik zelf ook erkend installateur bij 'Kwaliteit voor Installaties Nederland' (KvIN, voorheen SEI), afdeling electrotechniek. Deze erkenning houdt in dat ik het zegelrecht heb. Hiervoor moet je het diploma Technicus Sterkstroom Installaties (TSI) hebben, beschikken over een installatietester en accoord hebben van een energiemaatschappij bij je in de buurt.

Sinds eind 2015 ben ik bevoegd installaties en elektrisch gereedschap te inspecteren volgens de NEN 3140: 2011. Een inspectie kan worden vereist door bijvoorbeeld een verzekeringsmaatschappij.


Aansluiting Jacuzzi


Lekker warm water voor in de zomer en de winter.

Klik hier voor de foto's van deze jacuzzi.